RIGHT AND WRONG WAY

upp kl 08.00 och göra frukost till isac innan hans träning på tre timmars starta! helt dö skulle jag ta fram mjölken och ställer den på borde då jag hör "suuuulan varför tog du fram mjöl?" hade tydligen tagit fram mjölet och ställt fram, då är man trött? skratta mig fram hela morgonen!


städat som en tok, hela lägenheten glänser fan.. lagat lasagne och myst med vegas idag, fint dää!
kan bli en tripp till uppsala ikväll igen, killarna hade tydligen vunnit alla matcher och nu ikväll kl 23.00 har dom en match som vi funderar på att kika på! älskar innebany helt insane mycket! massa bra fäns! men nu ska jag vila mig lite innan jag ska in i duschen sen massa fix!!

här får ni kika på lite nya kläder, mina fovoriter är dom höga midjeshortsen sen byxdressen och rutiga skjortan!alla är genom fina men man har alltid nån favorit! thihihi. jag älskar nya kläder, vem gör inte det lixxxom. mera kommer i nästa inlägg, så kika in för mer titt folket! ♥









Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-12-28 · 14:44:08







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter