WE WILL ALWAYS HAVE EACH OTHER

åh lord! sov till kl 13:00, mår skit, huvudet säger dunk dunk och febern kommer sakta, ajajaj! vilken skön dag asså! ligger bara i soffan med min finaste lille vegas! får massa pussar och han är bara för go, trycker upp sitt söta lilla face och kurrar! precis så det ska vara fäns!

på fredag har jag två prov i skolan och även massa innebandy matcher att spela på kvällen, hoppas på allt att jag inte är sjuk då, får inte vara! sen på lördag så ska jag troligen va med min mathilda för massa mys med våra två björnar, haha du fattar va? vi ska även hinna med en pulkatur ute i kylan, hejja hejja vad jag gillar det asså! snart är det jul också 15 dagar kvar, fint dää! måste handlas klart det lilla sista!

min fina lille bebis och jag, trötta och helt slut ♥



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-12-08 · 16:15:30







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter