TATUERING

morning fäns! hur mår vi här? hoppas på det bästa!
jag är bättre men inte pigg plus att en obeskrivlig
mensvärk kom inatt, och jag väntar bara på mer smärta!

och shame on me som klicka hem ett skit ballt linne idag, lova ju att inte köpa förns efter jul, men jag kunde inte hålla mig, får ta stryck sen när allt är slut och jag panik måste ha pengar, men men det tar vi då, linnet var ju så snyggt asså! måste fylla hyllorna snart då jag kastar två garderober med kläder! ser helt kaos ut i sovrummet eftersom allt ligger på golvet och ser stök ut! men snart ner i svarta säcken, hejja!

en sak till, snart är det dax för en fin tatuering, lite svårt sådär vart jag vill ha den nu bara, nacken eller fram eller bak på armen? skit svårt men i vilket fall så kommer jag ha två stycken, en på armen och en i nacken så ska bara bestämma mig för den första, sen inom sin tid kommer den andra. självklart ska jag ha en betydelsefull text som har följt en del av mitt liv, en person som satt sitt spår, jag tyckte det kändes helt rätt bara! antingen på kroatiska, persiska eller engelska, kändes rätt med kroatiska då en del av familjen kommer där ifrån!

(textena är så fina, skrivna från va jag själv känner)






Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-12-09 · 08:59:27







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter