VI KÖR PÅ BARA

hej igeeeen!

jag mår kääst, mensvärken plågar mig nästan till tårar, så ont! ni vet ju att jag tappa hoppet om 30 dagars listan för ca 3 veckor sen och att jag skulle slänga in och skriva lite då och då, men ässh nu skiter vi i det och jag tänkte iaf göra som tre andra bloggar jag läst, göra en egen liten lista, eller dom följer en och samma i 12 dagar men jag slänger ihop en egen och kanske bara i 8 dagar, låter vell bra? men gud ja!

Dag 1: 10 saker ni inte visste om mig.
Dag 2: det här önskar jag mig i julklapp.
Dag 3: det här är mina favorit skor.
Dag 4: det här hade jag på mig idag.
Dag 5: såhär såg jag ut idag.
Dag 6: en titt i min lägenhet.
Dag 7: mina nyårslöften.
Dag 8: något jag saknar.

och när jag kör igång har ni ingen aning om så håll koll gänget! :)



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-12-09 · 12:46:44







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter