WHEN YOU REALLY MATTER TO SOMEONE

afton! hoppas allt är bra med er och att ni får en bra dag fäns! själv ligger man i sängen och är less, less på en skit gubbe, eller? sålde mina jeans converes och gubben vägrar betala frakten nu som gick på 162kr och jag ett arsel skicka skorna inna jag fått pengarna? så lite less på ma själv mää! menmen många rövhål finns i denna värld det vet vi alla.

ligger i sängen och kikar in på progress i väntan på att agneta ska rätta mina prov.
går sådär för hennes eftersom hon inte rättat än, hallå lixoom? hejja hejja ökaaaa.


when yoou really matter to someone, that person will always
make time for you. no exuses, no lies, and no broken promises.



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-12-14 · 07:21:00







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter