WISH TODAY IT WILL RAIN ALL DAY.......

wish today it will rain all day maybe that will kinda make the pain go away

vill inte slita mig från sängen, vill inte slita mig från din närhet!
idag är en weirdo dag, min man lämnar mig för några dagar med grabbarna i backen! snowboard och massa sprit och hotellfrukosten lockade mera än att mysa med mig, HEHE nääedå skämt&sido! hans nya tjej snowboarden kallar på han! men jag vill inte släppa han, tänk om han gör sina volter och gör sig illa? vill inte ens tänka påtttttt.
vem ska jag nu puta min rumpa mot på nätterna? vem ska hålla om mig och pussa på mig och säga dom finaste orden som bara du kan? vem ska busa med mig och bara dryga som bara du kan? vem veem? neeej bebis kommer sakna dig som tusan, och hundra gånger till! men har fixat mig en ny sambo/sambor nu, gick fort, så detta ska gå bra, skulle kissa på mig om jag&vegas fick sova själv i lägenheten. thihi.

♥♥♥♥♥
 



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-12-30 · 10:30:44







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter