YOU SEE RIGHT THRUUUU ME

ibland är allt så fint. låt det vara så tack!

"jag ville kliva in och yttra mitt hjärta för jag trodde, hoppades att jag hade det på känn att all hjärtesorg
som skakade jorden i somras hade runnit tillbaka med tidvattnet och att allt hade läkt och att de små frön
som såddes la sig i ide i all förvirring alldeles för tidigt så det började blomma på vintern istället"


en sak till mina vänner, ni måste lyssna på michael jackson feat. akon hold my hand som jag lagt upp nedanför ! jag är fast älskar den så sjukt mycket, en stor favorit nu, så sjukt fin, kommer somna fint till denna låt ikväll, den sätter sig i huvet vill jag lova. LYSSNA ♥






Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-12-14 · 22:15:02







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter