BYXDRESS JAG MÅSTE HA

morning! nu äre bara in i duschen sen iväg och lämna ett prov på hälsocentralen, bara tre kvar sen att lämna! kollar upp all allergi mot mat eftersom min mage är så pass förstörd! ska också hämta ut medicin idag och prata med en sjuksyster! fick ett sms imorse "du är aldrig i skolan" inge dumt r men vart lite less. är ju inte så att jag ligger hemma och sover då du går i skolan eller ligger hemma, jag far hit och dit till läkaren tar massa prover, jag har inte precis val det här? vill gå i skolan, vill inte ha en smärtande mage. och denna månad har jag tre gröna frånvaror och det är bara läkartider. så inge borta mycket kan jag tycka där? eller? well well .... kände att jag måste skriva det, även ni andra i klassen som kanske undra? HIHI HEHE

fått jätte fina betyg i skolan, glad tjej, ligger efter i småföretagande bara, blir att jobba hårt ikväll med plugg. måste tvätta&städa... vill inte! men blir imon då ja kommer hem kl 23-00 inatt... fast plugga måste jag ju.

denna byxdress skulle jag göra allt för, slut såld, men ska hitta den och köpa den, så är det bara! looooove it! ♥

                                          




Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-11-17 · 08:55:24







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter