DAG 01 – OM MIG

idag börjar 30 dagars listan så det är vell bara köra igång! vissa är svårare än andra men bara skriva så gott man kan, eller hur?

susanna ulrika cicilia wallin, född 1992 den 2 juli, född i gävle och bodde i bomhus! som liten var jag blyg men hade mina små knep och bus då min syster lura med mig på mycket galet. vi låssades bråka med mamma och tog våra gosidjur och rymde ut till lekparken och bädda upp med täcke och kudde för vi skulle övernatta, vi trodde ju såklart vi hade hunnit långt bort från huset men icke, efter ca 20 min kom mamma och sa "nu vare dax att gå hem då tjejer" men neeeeeej hon hitta oss, och så kunde vi hålla på? hahah kommer ihåg min barndomsvän elin hägglund, vi hade våra utflykter och dektektiv byrå som vi körde på i nått år hahaha jag dööör så kul man hade som liten, fantasin var nog bäst! syster och jag fick äkta prinsess klänningar från saudiarabien då min moster och kusiner bodde där i några år. vi bärde dom som vi vore riktiga prinsessor, hahah galet. finns så mycket mera om min barndom och allt galet men det här får duga så ni orkar läsa.

i min ungdom hade jag det galet bra, sandra eriksson var min bästa vän från liten till ungdomen och vi hade många underbara år tillsammans. lina åhlander och emma öhman va också en av dom bästa vännerna, vi körde massa dans och uppvisningar i skolan och jag skrattar idag åt allt vi gjorde på skolan och hemma. kanske har mest att berätta här ifrån men det skriver jag inte ut utan kan säga, bästa tiden som liten med er.



sen kommer vi till mellan och högstadiet, från 4an - 5an blev jag nära vän med elin jansson och malin wallström och ni anar inte hur mycket som hände under den tiden, om jag säger övernattningar, tältning och massa äventyr? ja då fattar ni tjejer, eller hur elin? hahhah. mycket killar och kärlek där.

högstadiet var grymt, massa nya vänner, och träffa då emma wredh jag umgicks med en hel del första tiden, vi sprang efter moppe killar och bestämmde massa weirdo saker! i slutet av åttan kom caroline bystedt in i mitt liv och vi hade en bra tid med massa roligheter. högstadiet var en skön tid där massa fint kom in i ens liv. min "första kärlek" men det tar vi i nästa inlägg. KAN BARA SÄGA SOM LITEN HADE JAG DET UNDERBART ♥

nutid! idag går jag på thoren business school, är 18 år, bor i lägenhet i stan med pojkvännen och min söta lilla kattbäbiiiis. trivs gör jag men ibland finns det jobbiga stunder! har min bästa vän mathilda att tacka för att jag kommit hit idag och en nära vän simon fäger, han blev en nära vän till mig sommaren 2009, hela sommaren spenderades med simon och mathilda, men kommer till det i inlägget "min bästa vän", mathilda hon fanns när allt var som jobbigast. fått världens bästa vänner och jag är så taksamm för det. älskar min familj, vänner och pojkvänn mer än allt, tack för att ni är ni.

har missat lite delar, då caroline lenartsson, jenka jansson, sofie hagelin, my och massa vänner kom in i bilden, men finns så mycket att skriva om och kan inte skriva om allt. jag har haft det bäst om man tänker efter, alla minnen, dom slår allt! tack allihopa för det bästa åren med er.

och dom vänner som står mig nära nu, jag skulle kunna göra allt och lite till för er, ni vet vilka ni är, galna nätter och mycket alkohol, det vi är bäst på. och ni är massa gulliga mina vänner, gammla som nya. mathilda holmqvist, elin karlsson, rebecka renfjäll, elin thalen, maria eriksson, josse jansson, sandra wallstedt, carro wiske, evelina hedqvist, cassandra öhrn, mathilda eriksson, emma karlsson, sara wallin. ni som finns med i mina dagra nu ♥

jag&syster i prinsess ålder, äkta klänningar! thihi



tror detta var i ettan, så små och liten vi var! mina bästa tjejer & jag på bilden, bästa killarna också!
(jag i mittenraden med uppsat och blått linne, svart kofta)


åååååå som jag saknar, denna bild togs i sexårs, sex bast, sååå små! (jag i gul tröja) haha


den galna tiden, mycket dricka och fester, mycket minnen och kärlek, min bästa vän mathilda sen carro lennartson, jag med handen för facet och sen fanny, en liten del av jenka också hehe.


jag för ca ett årsen, mörkhårig!


jag nu idag, ljusare hår och ett BIG SMILE, livet är bra härligt ibland ja, hahahah!



 




Kommentera inlägget här
Lär känna mig bättre 6 kommentar(er)
2010-11-21 · 11:18:48




  Elin

åg men herregud! vilken jävla tid, haha vi trodde typ att vi styrde i södra ;) utamför Ica varje kväll, umgicks med nya killar varje dag, hahaha!

fytusan va ja saknar dig!

2010-11-21 20:50:17 http://fashioninfluence.blogg.se/
  Susanna

thihi ja eller hur en awesome tid. hemma hos malin i sängen hahah jag dööör, finns massa roligt. miss u toooo :)

2010-11-21 21:09:17 http://sheownsit.blogg.se/
  Elin

haha, vi bäddade om typ 100 gånger, men du sov så sött så :) hahaha! kan vi ses eller ? :O

2010-11-22 13:40:47 http://fashioninfluence.blogg.se/
  Susanna

hahahahah hur fränt somhelst! jaaa klart, säg nån dag? :)

2010-11-22 15:57:18 http://sheownsit.blogg.se/
  emma

det var tider det ;) våra kalendrar som vi skulle skriva upp alla killar i..

2010-11-26 21:48:22 http://emmawredh.blogg.se/
  Susanna

haha verkligeeen

2010-11-28 13:37:53 http://sheownsit.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter