DAG 02 – MIN FÖRSTA KÄRLEK

min första kärlek? det glädjer mig varje gång faktiskt. mina första kärlekar sen liten hoppar jag, petter ljung, daniel eklöf, jesse hellgren and so on. dom var dom första killarna som satt ett lite spår i hjärtat sen man gick i 6an och då var jag 12 år! när man var mindre vare en ny kille varje vecka, hehe nästan. 36st killar fick man räkna till, hahah herregud.

men jag hoppar allt detta och går till min första riktiga kärlek. robin johansson, han som satt ett sånt stort spår i mitt hjärta så det kommer aldrig någonsin försvinna, han jag dela mina 3år med, han som fick mej va den lyckligaste tjejen på jorden samtidigt som man hade sina bråk. en kärlek som alltid kommer finnas för den killen, vi träffades när jag var 13år nästan 14år och han 15år nästan 16år, jag fyllde den 2:a juli och han den 6:e juli så fyra dagar i mellan. vi vart tilsammans den 13:e december på lucian 2006. han var den person som fick mig inse vad riktig kärlek var. kan inte beskriva hur han var, en underbar människa helt enkelt, han satt alltid sin kärlek först, han tog med mig på alla crosstävlingar och ja dit han åkte! men sista året gick fram och tillbaka, vi hade vart med varandra för mycket, vi måste gå vidare och kolla om det funkar.

det var nog det jobbigaste jag gjort i hela mitt liv, jag tog så hårt på det här, sjönk så djupt ner på botten som jag kunde komma, det ända som kom upp, tänk om vi inte kommer ses mera? tänk om vi ser varandra och inte kommer hejja? att jag aldrig kommer se hans familj igen som var det bästa? gick och mådde skit för jag var så jävla kär i karln, men månader gick och jag hade min bästa vän mathilda och en axel som jag kunde gråta ut på. hon fick mej göra galna saker, och jag hade den bästa sommaren, träffa massa nytt folk, åkte ner till göteborg och fira nyår, kanske det bästa jag gjort. efter ca ett år kände jag mig stakare än någonsin, jag kunde stå på egna ben, innan var jag blyg och rädd för att ens öpnna mun och säga det jag tyckte, man växer så enormt mycket.

kan tacka simon fäger som fick mig att inse mycket under en lång tid, vi "dejta" några gånger, sen blev vi vänner och sen ännu närmare vänner. han har lärt och gjort så mycket för mig så kan bara säga vilken bra människa du är! helt insane va du fick en att inse saker.

robin var mitt liv, han vände det upp och ner och sen vare dax att klara sig själv efter 3år tilsammans, jag säger det, det var det jobbigaste jag vart med om i hela mitt liv. jag kunde inte släppa det men en dag vare bara, "fyfaan va jag mår bra, känner mig stark, klarar mig själv" ni anar inte hur den känslan var, den fick mig mogna och helt enkelt må bra.

13/12-06 kommer alltid va ett datum att minnas, alla minnen, jag kan bara leè åt allt finns inget dåligt med denna tid tilsammans med dig, allt dåligt har bleknat bort! idag är vi vänner som tur hehe, ses vi hejjar vi och kan snacka, och ibland på msn och i verkligheten, vilket känns skönt! en vän som kan allt om en, bra va? skämt&sido. finns så mycket minnen som jag inte ska ta upp, men nu vet ni lite om min första riktiga kärlek som satt det största spåren i mitt hjärta, fina tider. man grattar varandra på födelsedagen och påmmins den 13:e december men det glädjer mig nu bara, har fortfarande kontakt med hans familj/släkt! tack för allt fint!

robin johansson i nuet, har massa bilder på oss men kände inte för att lägga upp dom :)




Kommentera inlägget här
Allmänt 2 kommentar(er)
2010-11-22 · 15:36:02




  SOFIA

Kul att du är med och deltar. Lycka till. :) KRAM

2010-11-22 22:59:47 http://sofiahanden.blogg.se/
  .....

<3

2010-11-23 08:36:04



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter