DAG 03 – MINA FÖRÄLDRAR

mina föräldrar? vart ska man börja då, hehe! mamma heter renate kovacic som ni hör inte svenskt? min morfar kommer från jugoslavien som nu heter kroatsien! därför är jag inte hel svensk heller och jag gillare! mamma är 40 år och hon är den bästa, snäll som tusan och ingen tjatkärring, haha aa ni fattar? ställer alltid upp och hjälper till med allt. bäst!

pappa heter michael wallin, född i östersund och är 43 år! dom bor tillsammans i bomhus i gävle och dom träffades i ungdomen, fick min storasyster, mig och min lillebror, är ni med? hehe nej skoja bara lite klart ni är med. har bott i samma hus i bomhus hela mitt liv, så innan bodde dom äh kommer inte ihåg. pappa är då lika snäll, han kan vara hård och arg, som pappor brukar vara bra på. men dom är snäll, hehe!

vet inte så mycket mer jag ska skriva? dom är bäst och så äre! har inga bilder på skoldatan heller så ni får en bild på mamma sen förr då jag hade den på facebook! hatar att inte ha bilderna på denna datar, har ju massor! MAMMI ♥

                        



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-11-23 · 14:34:43







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter