FOREVER IS JUST A MINUTE AWAY

OKEEEEJ! lördag i all ära och här ligger jag vaken 06:58? som det brukar va dåra. finaste åkte och jobba kl 06:00 och kunde inte somna om, lika imon ska han jobba, så blir lite sova för oss bägge, jaaani, sådär lagomt roooligt? näääe! och snorig är man också inge samk när man äter, hejja. vilar så mycket jag kan för att det ska försvinna men det går inge vidare! skitless, usch&blääää!

igår umgicks jag med syster, sen mot kvällen åkte jag hem till familjen järnberg på middag och kika idol och hade mys. vegas sprang runt som en galning som vanligt och jag trivdes. åkte sedan hem och mös ner oss i sängen med en film innan vi somna. känns bra nu, snart jul och det älskar vi, eller? iaf jag. juuuuulmaaaaat asså. min fina familj och alla roligheter det brukar bli.



och sen till dig m, kommer se till att du aldrig tillhör familjen j det kan du skriva upp. less på dig och ditt ljug. tycker bara synd om dig som människa haha, weirdo! pinsaaaamt så ussccch. we do not need a liar in the family.





Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-11-06 · 07:19:43







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter