I wont be back so don't hold your breath.

då vare den 1:a november folks! en månad och 24 dagar kvar till jul? insane ju. men gud så skönt, älskar julen nått sjukt mycket! maten är det bästa. men nu till nått helt annat, halloween. det blev fest hemma hos mig med tjejerna, militärer hela gänget fast man likna RAMBO, så rambo vart det hehe. sen kom det mer och mer folk och kvällen var bra, det for ner en hylla, kruka + lampa och mer! sa bah paaaang, och jag som var inne på toa i denna stund fick höra "kolla inte ut nu susanna" hahaha va skulle man göra? vart lite less att folk inte kan va lite mer försiktiga och tänka på att det är ens vän lägenhet menmen! festa vidare och kvällen sluta bra.

söndag morgon ville jag dö, haha nejdå men såg inte sådär skitsnyggt ut, städa städa städa! sen for vi till valbo för att köpa nytt till hyllan som förstördes men hitta inget, bläää! sen blev det åka på a-lags match, runsten tog hem vinsten äntligen. sen hem för massa god mat och mys i soffan innan man tuppa av. och nu tänker jag, vafan gör jag vaken 07:00 när man har höstlov? kan inte somna om nu heller, få kika film. sen kanske en runda på stan om jag har nån ork till det! herrrå fäns.

tack för tipset jimmy! bandage satt fint :) och hörrni på måndag ska jag skaffa tandsmycke, thihi! PUUUUSSS.





Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-11-01 · 07:37:36







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter