IGÅR HÖJDE VI GLASEN, MITT VARE VATTEN I

morning fäns! känns inte som det blev många timmars sömn inatt, en kung kväll vare iaf! börja med middag hemma hos josse med alla tjejer, alkoholen sööög man sig till men tog inte en ända droppe, bra där mig själv. sen ner mot heartbreak för frågesport med trubaduren, och jävlar va det sjöngs, bara vårt bord som fick upp volymen till taket, hahah dooog, där satt jag och sofia och skratta åt alla våra fulla vänner, rooolig kväll får jag säga, va inte så farligt att vara nykter men inget? nääee!

sen blev det slick, min fina lilla vän rebecka åkte fast, dom ville se mitt legg med och så börja dom fråga massa haha helt weirdo dom ser vell förfan att det är jag och mitt face på bilden, ibland är vakten helt hjärndöd, men så kom min granne fram som jobba där och intyga om att det var jag, tack och tack. fast vakten kunde gå och dööö. var vell nån liten tönt tjej som skvallrat på rebecka, kanske mig? och trodde jag var under 18år men icke tjejen.

kvällen var awesome, älskar dessa tjejer dom är helt galna och genom goa. eftersom sofia och jag var nyktra så körde hon bil och körde hem mig lite tidigare och hon själv mot sandviken eller om hon skulle va i stan, men iaf tack igen sofia!

bild från igår: carro (snuttan) och beckis.



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-11-26 · 09:57:14







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter