LOVE THE WAY YOU LIE


morning, vi kör ett inlägg till medans jag är igång! ligger och drar mig i sängen, finns det nå bättre? ingen skola idag, lämna in massa prover och massa. sen bär det av hem, städa och fixa lite med tvätten som hänger i hela lägenheten, sådär skit greejt!

ikväällll? fira min söte lille vän josse jansson! blir mat och massa alkohol fast inte för min del, får sitta och kolla på flaskorna ist? känns så jävla kasst att man går på medicin just nu och knaprar tabletter! men det ska inte stoppa mig för en kväll ute på krogen, nejnej dit ska jag och skaka massa rumpa, krogen nykter? aldrig hänt, men nått nytt man måste pröva lixxxom, hehe!

hiiidddoo vänner!

jag är kär i denna låt, helt awesome..... bättre än första kan jag tycka





Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-11-25 · 08:07:33







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter