NOBODY CAN TEACH ME WHO I AM

morning! fredag känns fint. ska sova och njuta av helgen kanske nått feestligt imon vi får se. annars ska jag bara mysa hemma med mina två bästa! städa&tvätta är ett måste så fuck it. bläää! loggar in på progress hela tiden för att se va mitt betyg för essä blev, men lite seg på rätta är hon allt den där carolina, hihi! annars idag? taco, film, idol och massa mys, det gillas! 

VILL OCKSÅ SÄGA JAG SAKNAR DIG MIN BÄSTA VÄN MATHILDA.
kom hem från göteborg nu, det kommer kännas som evigheter  ♥


                           it's hard to wait around for something you know might never happen,
                          but it's even harder to give up when you think it's everything you want.




Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-11-19 · 10:35:02







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter