NOVEMBERKÅSAN

maaah! skit bra lördag... kan bli. kom nyss hem från staden, shoppat massa julklappar, så in i helvete fina saker, nu vill jag ha jul, thihi! hur mår ni föresten? bra hoppas jag. idag blire nog åka och kolla på novemberkåsan, enduro om ni vet? kan säga cross fast man åker i snö och tävlar flera mil, hehe aa typ. saknar att se det då mitt ex åker cross/enduro. varje sommar och vinter åkte man i cross-bussen och kolla alla hans tävlingar och träningar. och nu idag bär det av för att se, hejja hejja, det gör mig massa glad. fast först massa god mat innan folket kommer hem från a-lags matchen i innebandy.

bild: robin johansson, tagen av mig sommaren 08, hahaha jag dööör då jag tänker tillbaka, nästan alla cross bilder är tagna av mig, stog där som ett mongo och bara knäppte, knäppte och knäppte! fassst roligt vare, lite rädd att bli på körd också thihi. ♥



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-11-20 · 13:49:34







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter