och vem vet hur länge vi har varandra

heeej fäns! nuså, elin är här och vi myser innan hon ska lämna mig inatt kl 05:00 då hon far mot göteborg. tänkte för en stund faaan ska jag släppa allt för ett tag och hänga med sen, näääee hon måste få rensa lite luft själv därborta! i will miss you.

fick äntliigen sova ut imorse! kan tacka joacim för det, sover han länge sover jag länge, vi var ensamma imorse så vi fixa ihop lite mat och dona och han körde lite tv-spel och jag städa! sådär jätte bra! sen har man bara slappat och man ville knappt gå ut, piss regn! känner mig helt weirdo idag, ska till hälsocentralen imon också! mensvärk som en jude har man också, hejja hejja lixxxom.
GODNATT. 

vi kommer alltid vara historia




Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-11-02 · 22:07:22







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter