SAKNAR BOMHUS

HEEEJ FAVOOSS! fredag, hur skönt? behövligt kan jag säga! skolan idag från kl 09:15-13:00 behövde åka och jobba lite matte och annat, ruuulig dag, mycket skratt, dock inge höjdare till mat, men man överlever! cykla hem i full fart och fick blodsmak i munnen, hejja hejja! inte skit smart? trött som en jude nu lixxom. så dunk ner i soffan, läääängat så! massa onyttigt väntas idag, greeejt!

nu väntar jag på mathilda. ska umgås ÄNTLIGEN! vi har hittat tid till det ;) heheeee! nejdå. men hon far till göteborg imon och klart man måste umgås med sin bästa vän innan! jaaapp! stolt över dig för det du får vara med om, underbart och det kommer gå fruktansvärt bra, min magkänsla har aldrig fel, eller iaf inte haft hitills. så dag blir det en mys-fredag! imon kör vi hårt hemma hos elin thalen för att fira henne, och sen lobby. kommer bli awesome! måsteeee åka och köpa lite inför imon med, blää så blött och kallt.



ni anar inte hur mycket jag längtar hem till bomhus. självklart trivs jag i lägenheten i stan men saknar allt hemma hos mamma&pappa också, som allt var förr, mitt rum och allt, känns weird ♥ men i jul blir det sova där hemma kan jag tro, massa mys. vill inte lämna mina två gosisar och en tom lägenhet. allt ansvar man har, tänk om man flytta hem och pang tjoff så hade man bara rummet att städa, skööönt! fast nääe, baby behöver mig här. han kan verkligen inte plocka upp sina kläder själv ens? haha illa.

1:a bilden, vårt kök i bomhus. 2:a bilden, mitt fönster i mitt rum. 3:e bilden, nya platt-tvn som köpts in till mitt rum, blir att mamma får hålla till där när pappa kikar hockey&fotboll nere, hehe! fint dää!





Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-11-12 · 13:47:08







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter