SHOES TO DIE FOR

love at first sight! dessa skor har legat hemma i en vecka nu, skulle fått i julklapp av mamma men när morfar såg dom hemma i lådan sa han "inte ska dom ligga här ända till jul, är ju långt kvar! du får dom av mig nu" thihi söta älskade morfar så snäll, alltid! men vill inte använda dom nu när snön kommer, blir blöta och förstörda kanske? meeen joo så jeffla snygga!

var på söder och gjorde syntest för ett tag sen, gick galant, fast jag har dålig syn på ena ögat! nu äre bara att sätta sig vid ratten snart, ehehe, vågar inte, känner mig osäker, kanske kör ihjäl någon? näee då! ska gå fint! nu blir det massa godis och mys till PH! imon falun, hejja! längtat så, och imon bäre av folks. helt fint dää! imon kommer det sitta fint med en spännande dag.

älska älska dessa skor, nu är dom mina sen en vecka tillbaks och dom sitter som ett smäck på fötterna. asssss sköna och underbara! favvooo skor. snart kommer även ett par nya skönheter hem till mig som jag bestäällllllt ♥




Kommentera inlägget här
Allmänt 1 kommentar(er)
2010-11-16 · 19:37:48




  Elin

Du får väll fetta in dem :) då blir den inte förstörda ;D

2010-11-17 17:13:00 http://fashioninfluence.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter