FÖRSTA ADVENT

hej kompisar! första advent? holy moses! 26 dagar till jul och här hemma fixas det med massa julpynt i lägenheten. riktig jul människa jag, bästa jag vet är en mysig jul med familjen och släktingarna, dom är helt bäst och julstämningen är sådär jättemyyyys! maten kanske är det bästa med julen? köpt massa nytt och fint till lägenheten idag, visar sen när allt är uppe och klart. farmor bjöd på mat på cheers idag, yummy. nu massa mys i soffan med vegas&babyR. sådär jätte greeejt folks ♥

& HEEEEEEY, ni ska få ett helt insane tips av mig, fick det av elin och nu för jag visare så ni får hare lika gott som vi, ta en chipspåse och lägg i frysen ca 20 min, sen dippa med dipp, helt sjukt gott, hejja hejja! NI MÅSTE PROVA DETTA.

ha en mysig första advent,  p u s s  p å  e r !







Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-11-28 · 21:33:11







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter