ATT FÖRKLARA SIN KÄRLEK

detta inlägg ska gå till den jag älskar mer än nått annat på denna jord, min fina lille bäbis VEGAS! hur kan en katt ge så mycket kärlek? jag fattar inte riktigt. har alltid älskat katter, haft två när jag bodde hemma hos mamma och pappa, sen när jag flytta till lägenheten i stan kände jag att jag behövde en mysigt liten krabat! ELIN THALEN jag vill pussa och krama dig tusen gånger om för denna underbaring vi fick av dig. kan inte beskriva hur min bäbis är men ska försöka så ni kan först, att detta är den mest finaste lilla misse man kan ha.

såfort man kommer hem helt slut efter skolan och jag sätter i nyckel i dörren så rusar han mot dörren och hoppar upp i min famn och börjar kurra, sätter mig ner i soffan och gosar med den godingen sen somnar han på mitt bröst. finns dom dagar man sitter i tårar och då kommer han och ska gosa sig upp i ansiktet, jag kollar på han och han sitter framför mig och har huvet på sne och kollar mig rakt in i ögonen sen slickar han mig i ansiktet, hur underbart? han är ärligt den som får mig må bäst, från att ha mått sämst till världens lyckligaste, slutar ofta att jag sitter och skrattar för mig själv och tänker " du är fan det bästa som kunde hända mig" jag måste helt enkelt ha den underbaraste kissmiss ever. han som får mig må så jävla bra.

när jag ska in i duschen puttar jag igen toa dörren och när jag kliver ut har han puttat upp dörren och hoppat upp på toalettstolen, ibland kommer han in vid fötterna i duschen? thihi. när vi lägger oss i sängen och ska sova kommer han i världens fart och kryper in under täcket och gosar in sig i mitt bröst, kurrar och pussar mig i hela ansiktet. och på morgonen? han biter mig i fötterna kl 5 på morgonen för att jag ska vakna, han vill inte vara uppe själv, han kan inte vara själv, han springer alltid efter eller är i samma rum, han kan helt enkelt inte vara ensam. när han är nyvaken ser han ut som en liten kines han blundar och kisar med ögonen sen mjaauar han och pussar mig, säger han att han är glad att vi är tillsammans tro? hehe vem vet.

klart att han har sina sidor då han bits och är busig (dagligen) men han är helt underbar ska ni veta. när jag sätter mig vid datan ska han antigen ligga på den, eller så ska han upp i min famn och sova, även fast jag sitter upp? haha han glider ner när han ska försöka ta sig upp i min famn när jag sitter, jag brukar skratta och pussa han och säga att han är riktigt knäpp, helt insane att en katt kan vara såhär, inte alla som får vara med om detta, det kan bero på att du inte ger kärlek till katten eller att den blivit skrämd som liten, så katter kan vara riktigt elaka, snälla, gosiga, underbara, ja för att inte dryga ut det ALLT.

men har ni fått en katt som är på pricken det jag beskrivit så grattis, ni har världens bästa katt! jag har världens bästa katt, han heter VEGAS och är min kärlek för livet ut, han som jag mår bäst med bild: vegas och mina converse skor, lille bäbiiiiis ♥






Kommentera inlägget här
Allmänt 2 kommentar(er)
2010-11-29 · 10:42:18




  SOFIA

Ny chans i Helgens Bloggtävling. Hoppas vi ses där! KRAM

2010-11-29 17:04:27 http://sofiahanden.blogg.se/
  Darksess

Aw vad söt :D Du får min röst i Sofias tävling förresten.

2010-12-01 23:04:29 http://www.darksess.com



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter