SKORNA JAG GÖR ALLT FÖR

kvällen & natten var nått så grym, kall och orättvis! känner mig febrig idag, mår inte alls bra men de ska inte stopppa mig från ansiktsbehandligen, får hoppa i säng när jag kommer hem därifrån. vill inte bli sjuk nu, varföööör? inte bra. usch fyy blää.

idag skulle jag städa massa i lägenheten, ner på stan ansiktsbehandling och på kvällen troligen ut med thilda & fler. men hoppar nog det då jag känner mig helt sjuk. kan spyyy på min känsliga kropp, fyfaan rätt ut sagt. måste kolla julklappar på stan också det går fort nu, snart sitter man med hela familjen på julafton och har det unnderbart, hoppas alla får uppleva en awesome jul, det kan inte bli bättre! jag hoppas det blir funäsdalen igen hade massa roligt där förra året! va typ 30-C hehe inte okej, men what to do?

& heeey fäns, igår tvinga jag min man att köpa dessa dojjor, hehe han var lite tveeek men vet ni vad? när vi kom hem gick han runt med dom hela kvällen hemma & tyckte han var så snygg i dom, han körde till och med en dans med dom, thihi då är man en nöjd kille. avis, vill också ha dom, fast i (tjej skor) helt insane va sjukt snygga dom ää asså! :)





Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-11-04 · 07:29:14







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter