WAKA WAKA

hej! kom nyss hem från idrotten, tyckte det var en aning jobbigt att cykla hem på is och massa gupp, så glad att jag överlevde den resan! nu är jag lite putt eller riktigt less vill jag säga, smyckena jag beställde för ÅRRRRRRRR sen har inte kommit. näee men va kul? skulle kommit för två veckor sen och sen sa dom ne men på måndag och vafan äre för dag idag? TISDAG.... en tjej som inte kanske vet vad posta är? vill ha mina smycken nu taaaaaack!

nu måste jag städa&plugga men finns ingen ork, drar täcket över huvet för ett tag. kl 17:30 blir det syntest för att börja övningsköra, jag vet, inte gjort det än, men har aldrig funnits intresse till det heller men nuså hehe, BIILLL. nu sova, lovar att slänga in ett inlägg senare, hörs då! :)





Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-11-16 · 15:16:59







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter