blogg.se känns helt bra.


heeej fäns! då vare dax att skriva sitt första inlägg på sheownsit.blogg.se känns sådär jättebra!
men ändå lite weird, har bloggat på devote.se nästan två år nu, HOLY MOSES! om jag inte trivs byter jag självklart tbx! men ska nog funka hade ju blogg.se innan devote.se, helt bra kan ja tycka! HIHI HÄHÄ HEHE.

& under alla dagar jag inte skrivit har jag: klippt kallufsen, slingat håret, bott med elin i fyra härliga dagar.
JAG HAR ÄTIT RÄKMACKOR I TRE DAGAR, HEJJA HEJJA, hihi magen mår helt bra nu, mumma!

tack till maja som skrev till mig att hon kunde fixa min blogg + ett tack till elin som också gjort jobbet
finns lite saker till att fixa, datumet i mitten ska under rubrikerna + texten under profilen, aaa sen så. perfa!



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-10-18 · 22:08:24







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter