från hela mitt hjärta ni är bäst inget snack om saken.

fäns ni anar inte hur stolt jag är över mig själv! som jag har kämpat och varit orolig för att inte klara proven jag gjorde idag. men vad fanns det att oroa sig för? sa min lärare! fick MVG på ena och G på det andra. är inte sådär jätte bra i skolan så ett MVG satt fint och det kan pigga upp mig länge! ett härligt lov väntar nu och på måndag efter lovet väntar mera prov. känns helt okej få jag säga, även om de är mycket jobb. kan säga att jag älskar mina lärare dom är så jävla sköna, tobias öhrn behöver jag säga mera? vilken lektion man hadde idag. skratta mig igenom hela lektionen, asså de är såhär en lärare ska vara. Thóren Bussnies School i Gävle ♥

men till nått annat nu, imorgon är det halloween och det känns som det kommer bli lyckat, marre och jag sprang som yra hönor idag på stan och leta det vi skulle ha, blir att vara militärer hela gänget imon, skaffat bandage som mamma fixa igår, tusen tack! sen massa mer skojjiga saker! vilka vänner man har asså! nu massa mys med min finaste. BIG LOVE TILL ER ♥ hejjrå bäbisar!

har dom bästa människorna i mitt liv. TACK! :)




Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-10-29 · 21:47:38







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter