KUNG FU PÅ IKEA HAHA DÖÖÖR

hejje! idag prata jag med josef om att de skulle bli hälsocentralen, men fanns tillslut ingen tid idaaag lixoom!
så imorgon tidigt tidigt ska jag dit och prata med en sköterska och sen en läkare får man hoppas.

dagen har varit seeg men kvällen slog allt, HAHA JAG DÖÖR. jag ska berätta men, haha säger jag bah.
skulle åka med robin&joacim till ikea idag för att köpa en ny bänkskiva, och nu kommer det roligaaaa!

i all väntan på vår tur att få hjälp så tar jag den där prov bänkskivan och kolla lite på och så, tillslut så kommer
joacim och ska dryga lite med mig och puffa på mig, sen tar jag brädan och skriker, vi kör en kung fu?
jag tar brädan och hoppar ner på knäna och skriker KUNG FUUU & joacim hoppar och ska sparka på
brädan, men samtidigt kollar han åt sidan och ser massa folk som kollar, typ som att, är ni helt cp? hehe.

vi skratta hela vägen ut från ikea, haha det var så fult vill jag lova, nivet jag hoppar ner på knä och han
ska sparka av brädan i mitten och jag skriker KUNG FUUU, haha det var nått så jävla roligt ska ni veta!

HÄR HAR NI HAN, MIN MEDARBETARE, KUUUUNG FU ASSÅ! Joacim järnberg .....
                       



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-10-21 · 20:49:08







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter