nån som känner igen sig, nån som vet vad felet är?

i över ett år nu har det vart full fart i min kropp, ligger för det mesta sjuk, vart hos läkare och vette gudar allt, det ända dom kom fram till "du har en liten infektion i blindtarmen men inget att göra och det går över" okej fine tänkte man lixooom! varje månad med mensen får jag magsmärtor som är obeskrivliga att förklara och med det får jag feber, min mage är öm året runt och känner mig febrig ofta fast jag inte har, varje morgon känns det som jag är bakis fast jag inte ens rört en droppe, hängig årte om, huvet känns så tungt att jag inte ens kan resa mig på morgonen, och detta kom tjoff pang för ca ett årsen och det följer mig varje dag, känner mig helt färdig.

nån som känner igen sig, eller vet vad felet är, skriv en kommentar och hjälp mig TACK! ♥ 
         




Kommentera inlägget här
Allmänt 1 kommentar(er)
2010-10-21 · 10:10:46




  wickanahlin

Hej puppis!

Jag känner igen mig så jävla mycket.. Alltså, jag åkte in och ut till sjukhuset hela tiden, så fort jag åt nå typ onyttigt fick jag RÅ ont , typ precis vi blindtarmen. Är sjuk nästan varje vecka, alltid något fel. huvudvärk, halsont, feber osv..

och vetu ? efter ett år , lite mer, så kom de på att jag har irriterad tarm. Typ att man stressat sönderden kan man säga ! Att man kanske ätit ngt konstigt och att den ja, är infekterad. och dt går inte typ över av sig själv utan man kan förbättra den ... skriv om du vill ha mer hjälp och veta va dt är , för ja känner igen mig som faaan !

2010-10-24 23:22:48 http://wickanahlin.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter