Now my feet wont touch the ground

GLAD PÅSK ALLA FINA.
Vilken underbar morgon jag haft, vakna kl 08.30 & myste massa med min pojke. Runt 09.50 satt vi oss ute på balkongen & jag trodde knappt det jag kände, soooool & stekande värme? Helt underbart, suttit ca en timme nu & ska ut snart igen efter jag skrivit detta inlägg. Nu ska jag bli brun asså, underbara soool. Vi 15.00 kommer mamma & hämtar mig & vegas, mamma kör mig till familjen Järnberg & vegas & mamma vidare hem. Idag blir det fira påsk med familjen Järnberg & familjen Husu. Brukar alltid sluta bra. Så vegas får sova hemma hos mamma & pappa inatt. Kommer sakna den finisen, min mysiga tissetass.

Gårdagen va fett bra, thihi. Kl 09.00 satt vi i bilen påväg mot Borlänge "Aqua Nova" äventyrsbad. Hade det skit bra, & som jag hade rätt, idag när jag vakna hade jag träningsvärk i alla delar av kroppen, jag kan knappt röra mig vanligt idag, men det får jag stå ut med. Alla var helt slut när vi kom hem så blev mys hos Järnbergs med mat & trevligt sällskap. Skulle till min moster men det sket sig när vi skulle till Borlänge. Men vilken sjukt bra dag, vädret var galet bra, åkte till Kupolen & kika in i några butiker, ville ha allt jag såg så killarna drog snabbt ut mig ur butikena. Vilken sjukligt bra helg man haft hittils.

                                                                 { Nu äre bråttom till tha soool, hörs senare eller imon vänner }
                                                                                                       

                                Tumblr_lk34dpalw51qe60alo1_500_large



Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-04-23 · 11:09:30







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter