One heart holding on, one heart letting go

Hääj...
Gick upp ur sängen ganska nyss, in i duschen och nu luktar jag godare än någonsin. Nää nu ljög jag, godare har jag nog luktat men gott luktar jag iaf, anyway! Jag ska plugga massa idag, försöka ta mig till en pizzeria också för att få mig en kebabrulle, finns inge godare, right? Flera månader sen jag åt en pizza eller kebabrulle, bra gjort mig själv lixx. Nej nu ska jag ta mig ut på en promenad först, sen plugga och min älskade kabebrulle, thihi. HÄJRÅÅ VA.

Okeeej, jag är vell snäll idag då och bjuder på mina mest lyssnade låtar. Jag älskar dem sjukligt!




If it still hurts, that means you still care.



SOURCE: Weit



Kommentera inlägget här
Tankar & funderingar 0 kommentar(er)
2011-04-12 · 16:24:25







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter