I be loving you always

Idag är jag ledsen, men jag får
Klockan 06.00 ringde klockan, satt på mig kläder så körde Robin över mig till syster. Hemma hos syster var även min bror, Sara fixa sig lite innan Wicky & JG kom innan hon skulle bli sminkad av Wickey. Bror åkte mot skolan & sen var det dax, jag, syster, Johanna (JG) & Wickey åkte oss mot stan för att Sara skulle hinna med banken så lite före 09.00 var vi framme vid banken, fixa allt & sen mot Mcdonalds för frukost. Muums det satt fint i lilla magen hehe.

Runt 09.30 var det dax... Åkte oss mot tågstation & där vinka vi av min fina storasyster, hela morgonen har vi skrattat & haft det sjuk bra men fyyfan så hemskt & ont i magen jag fick när du gick på tåget, kommer sakna allt med dig, syster som bästa vän, ca 1 månad upp till 1 år, ingen vet när du kommer hem, inte ens du själv? Du & dina sjuka resor, men dom gör dig lycklig. Önska du vore här med mig så vi kunde göra det vi bruka, skratta åt varandra & ha det sjukt bra. Kommer vara orolig från start tills du kommer hem. Världen är stor & du så liten. Finns ingen finare & så sjukt kärleksfull syster som dig. Jag kommer sakna dig så fruktansvärt, & älskar dig över allt annat, ha det bäst nu där borta i värmen & kom hem som den gladaste syster du är. BIG LOVE  

missing someone isn't about how long it has been since you've seen them or the amount of time since you've talked . It's about that very moment when you're doing something and wishing they were right there with you.





Kommentera inlägget här
Kärlek & Vänskap 0 kommentar(er)
2011-04-01 · 11:41:18







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter