Läsarfråga

Morning fäns
Allt väl? hope so mitt fålk, jag e tlött, men nu till nått helt annat. Fått mig en läsarfråga så tänkte ta & svara på den nu, helt bra. Malin
om It's like a bullet trough my heart when I'm fighting you: Vad använder du för smink? Och vad använder du så din hy blir så fin? Skulle vara tacksam för svar. Kram :)

Varje morgon & kväll använder jag ACO spotless serien, jag är sjukt kär i den, funkar prima på min hy, den kanske inte passar allas men tur har jag att den funkar på mig. Jag har inte ansiktet fullt med finnar men jag använder den för att jag haft så torr hy nu på vintern, men inte nu längre när jag använder ACO spotless serien från apoteket. Jag rekommenderar den varmt. Finns inget bättre med en hy len som en bebis rumpa, eller? thihi. Så bara kööör.

Nu kommer vi till sminket & jag börjar alltid med Garnier Caffeine Roll-On Anti-dark Circles, en ögon roll-on som man har för att få bort mörka ringar under ögonen, finns en med utan färg & denna med färg, fast jag använder denna för att fräscha upp & ljusa upp under ögonen, kanske det bästa bästa tipset jag kan ge er, klarar inte en dag utan denna om jag ska sminka mig, känns naket då.

Sen kommer min älskling, Dream Matte Mousse Foundation 40. Jag har haft denna foundation i sjukt många år, testat & testat flera andra men ingen jag fastnat för så mycket som denna, sjukt va jag älskar den. Revolutionerande formula som ger luftigt och perfekt matt resultat. Färgpigmenten ger överlägsen täckning. Smälter in i huden och ger ett naturligt och jämnt resultat & finns i 6 nyanser.

Sen lägger jag alltid på Mary Kay Mineral Powder Foundatio, finns det något så ljuvligt mineralpuder? Helt såld på det pudret, blir så fint & jämt. Ibland använder jag även mig av L'Oreal - true match minerals. Ett mineralpuder som jag även älskar där. Om ni inte provat dem, gööööör det ni kommer älska.
Sen har jag alltid som sist i ansiktet H&Ms solpuder för att få det mörkare, alltid lika nöjd efter att ha kladdat i ansiktet & färgen blir som jag vill.

På ögonen kör jag alltis på en ljus MAC ögonskugga, älskar ljust & man ser så mycket piggare & fräschare ut. Sen använder jag Maybelline Volum' Express Straight Brush Brush Mascara i brun, trivs mer i brun än i svart mascara. Använder mig även av Loreal Blush Minerals en as bra rouge som jag köpte förra veckan. Låter som jag kladdar på mig alla puder, men självklart inte. Mary Kay används mest & True Match ibland.






Kommentera inlägget här
Frågor & svar 1 kommentar(er)
2011-04-12 · 09:13:05




  Denise

fin blogg

2011-04-12 20:16:37 http://onepieceatatime.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter