I can't steal you

afton afton
Lyckan av att bli brun, bikini + kaffe på balkongen, vilken söndag jag haft idag. Blev nån timmes sola på balkongen sen myste jag ner mig i sängen med Vegas & hade ett fint samtal med Elin. Efter att jag vilat mig en stund kom min karl hem från golfen & hade köpt oxkött & potatissallad, vi grillade & hade det super mysigt på balkongen. Nu ligger vi & kollar Big brother live i väntan på att utröstningen ska börja om ca en & en halv timme. Riktigt fin dag får jag säga.

Måste bara säga, jag är kär i min bikini som jag köpte för nån månad sen på H&M, fast kör på vita bikini trosor till, helt sjukt snyggt.

             
              Bild: JAG...



Kommentera inlägget här
Garderoben 0 kommentar(er)
2011-04-17 · 19:35:25







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter