Beautiful people

GODER MORGON
Igår blev det någon timmes sola på balkongen. Jag brände magen & armana, hur fint? Sen kom Elin & sällskapa i solen, vi bestämde oss för en fika på stan med hennes vänner, när vi kom ner kände jag att huvudvärken kom krypandes & vänta in min karl som sluta fyra så han kunde hämta mig. Gosa ner mig i sängen med min pojke & sov lite innan jag satt på en film jag laddat ner, { The Reef  } Baserad på en sann historia, en grymt läskig hajfilm, seee den folks. 

Klockan är nu 07.10 & jag har legat vaken sen kl 06.00 då min karl åkte mot jobbet. Väntar på att klockan ska bli 10.00 då min mamma ska hämta upp mig för att sedan åka hem till Bomhus & umgås lite, dom saknar nog sin lilla tjej. Hoppas på sol så man får sola sig mera brun idag, annars nöjer jag mig med sällskap av min familj & Vegas. Ska även ladda över alla 1000 tals bilder jag har på datan hemma till mitt USB så dom inte försvinner. Jag hoppas på en fin dag idag.

                                                                            { jag har börjat   f ö r ä l s k a t   mig i flätor  }
                                                                                                                       
                    




Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-04-19 · 07:43:37







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter