{ Konsten att få långt hår }

GOD MORNING.
How is tha läget kompisar? supergood med mig. Klockan är 10.00 & man ser fortfarande inte åt vilket håll vädret lutar åt, soool ellää mooln & grått? We will see. Jag vakna kl 08.37 nått & då for jag upp ur sängen för att städa lite, finns mycket kvar har ju bara hunnit med köket & vardagsrummet ännu, hejja hejja. 

Ska smutta i mig lite läsk & äta kinamat strax, avis? HeHe. Sen ska jag städa & plugga en massa idag, ja om vädret suger såklart annars finns det andra planer. Mamma kommer över med massa saker efter hon slutat jobbet idag, glömt en del saker i bomhus sen igår. Sen kommer Marre (Maria Eiksson) förbi.

» Frida { Henns stil & hår, sickt va snyggt. Skulle göra allt för det håret + att hon har en aning längre nu också



    




Kommentera inlägget här
Mode & inspiration 0 kommentar(er)
2011-04-20 · 10:44:08







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter