W i s h i n g . e v e r y . m o m e n t . f r o z e

KVÄLLER KVÄLLER.
Blev inge tvätta idag, vi somna i sängen & sova i ca 4 timmar & missa tvättiden... Ooops! När vi vaknade blev det en sväng till ICA MAXI. Blev 2 kg godis, pommes, lövbiff, bea, mjölk, läsk, smink & lite annat. Nyss gottat i oss maten & nu kör vi på godiset & mys i soffan innan vi ska sova, upp tidigt imon blire.

För att imon ska jag, karl, jocke, isac & elias mot falun för att bada på äventyrsbadet, ska bli galet kul. Har inte vart där sen i sommras & jag älska det, hoppas på bra väder så bli allt awesome. Kommer ha blåmärken efter morgondagen kan jag lova, naaajs. Nej nu ska jag pussa på min baby. Hejjrååå! 

                                                                                                     { p u s s  p å  er  f ä n s }
                                                                                                                        

                        



Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-04-21 · 21:02:35







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter