Jeansväst ♥

MORNING MORNING.
Gårdagen blev tuff får jag säga. Elin ringde lite närmare 11.00 & fråga om hon fick komma förbi när hon ändå var inne i stan. Jag hade planerat att städa & plugga, tror ni det blev så? Det blev städa i 8 timmar? Asså det var helt sjuk, fast denna gång städa vi varje litet hörn & rensa alla skåp. Det tog 4 timmar att städa mitt sovrum, kläder över hela golv och på hela sängen & då är det en 180 säng (bilder kommer visas sen). Blev fyra stora blåa IKEA kassar fulla + två klädskåp + min klädställning proppad. Hemskt att man har så mycket kläder. Men oftas när jag ska kasta kläderna har jag svårt att släppa tag om dem.

Anyway. Nu är det galet rent hära & kl 14.00 ska jag & karln tvätta i ca 3-5 timmar, helt bra. När karln kom hem igår hade han köpt en stor familjepizza, sjukt stor. Halva är kvar sen igår så pizza blir det till frukost. Två dagare med tjockis mat, men jag får. Så jävla sällan vi köper hem sånt nu, på ca 2-3 månader har det blivit 3 gånger bara. En annan sak om man käkar fylle max, fast det har jag bara gjort 1-2 gånger denna månad? höööp. Så nu vet ni det, HEHE.

Jag har förälskat mig i jeansvästar på senaste, måste köpa. Eller så klipper jag av armarna på min jeansjacka, fast den är så fin så jag vet inte om jag vågar 50/50 att jag gör det, finns det något finare än jeansväst & en snygg hood? Även Amandas outfit med jeansshorts och svart linne är galet snyggt jööööh.
                                                                                    { Åh gud så svårt det blev, klipp klipp? tror så }
                                                                                                                     




Kommentera inlägget här
Mode & inspiration 0 kommentar(er)
2011-04-21 · 08:17:12







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter