Fashioninfluence

Willys 08.00-16.00! Jobbigaste på väldigt länge, ont i ryggen & frös ju ihjäl inne på mejeriet idag, kallt & jävligt. Vart så galet lycklig när klockan närmade sig 16.00 & jag fick sluta. Kan ju säga att mycket händer om dagarna på Willys, & då menar jag varje dag händer nått. Idag kom en kille fram till mig & sa "Hejsan, går allt bra i kylan?" Absolut svara jag & sen sa han "Jag blir iaf varm när jag står här vid dig" & jag bara skratta & sa va bra då sen fortsatte jag & packa upp. Efter ca 10 min står jag inne på lagret & sätter ut massa mjölk. Så dök det plötsligt upp ett ansikte på andra sidan av kylen som sa" Hejsan igen, vill du ha mitt nummer?" haha jag höll på kissa ner mig, ja tacka självklart nej & då fråga han om jag möjligtvis hade nån kille? Jajjemensan. Killen svara då "Den jävlen har tur" sen gick han bara hahaha finns så undliga människor ibland kan jag tycka, & han var nog mellan 21-26år bara, HEHE.

En annan rolig sak, jag skulle logga in på blogg.se & då brukar dom tipsa om bloggar eller nån händelse. Läser att det handlar om nån blogg Fashioninfluence? Tänkte inget mer på det, sen kom jag på, hallå det är ju Eliiiiins blogg ????! Holy moses, så roligt asså, trodde jag inte att nån man känner skulle hamna där, thihihi nu har vi nått att prata om när vi ses till veckan Elin, galeeeeeet lixooom. Kika in på hennes blogg här vänner Fashioninfluence.










Kommentera inlägget här
Mode & inspiration 1 kommentar(er)
2011-04-26 · 17:17:00




  Elin

Söötnos! jadu de är fan galet haha! vi har en massa att prata om :) pusss

2011-04-26 22:25:05 http://fashioninfluence.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter