Sometimes I wanna stop but I go with the feeling inside

Hejsan bäbiisar!

Jag har vart en mycket dålig bloggerska, shame on me. Men nu hoppas jag på lugna dagar så tiden finns & räcker till. Jag kliver upp 05.30 sen bär det av till WILLYS för att jobba till 16.00, kommer hem helt död & sover som ett litet barn. Så kommer det bli varje måndag & tisdag, sen blir det skolan dom andra dagarna & då kommer jag nog känna mig en aning piggare. Dagarna på WILLYS har varit slitiga & vart mycket bära, men jag gillare konstigt nog. Helt braa. 

Gårdagen var helt awesome. Jobba till 16.00 for hem på cykeln sen kom min karl & hämta mig sen åkte vi oss till valbo & handla lampor & lite annat, han släppte sedan av mig på WILLYS innan han åkte mot Gabbe så jag kunde handla lite gott hem, blev chips, dipp, pizza & milkshake, sakpligt tjock HEHE. Vart massa mys sen på kvällen innan det blev sova. Vädret då? Holy moses va greeejt det var. Fick höra massa fint igår av min karl, det som gjorde mig på topp.


"And all of that changed since I met you so we can leave that old shit in the restroom.
Ok I'm into you like you never knew I'm falling for you baby I need a parachute.
So wet I need a wetsuit you're way too fly I could be ya jet fuel.
Now tell me what you like I like what you tell me and if you understand me you can overwhelm me"





Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 1 kommentar(er)
2011-04-05 · 17:18:53




  SOFIA

Så ledsen att jag inte har svarat dig än, har haft hur mycket som helst just nu! Har inte bestämt än vilka skal som jag ska sälja, eller tävla ut. Men kommer troligen sälja den en till som vill ha den så den som budar mest. Hoppas du har det bra vännen. Många kramar

2011-04-05 19:35:56 http://sofiahanden.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter