New in / H&M

Nöjd tjej
Happ så var denna torsdag över... Blev va med bästa vän Mathilda idag & åka med min karls mamma & handla inför hans födelsedag på lördag, han dunsa nyss in & lukta sprit & pussa massa på mig innan han tog en ny spritflaska & gick iväg med hans jobbkompis Kid, haha hur skönt namn är inte det? Kid är en super skön värmlänning, älskar hans dialekt! Nu ska jag lägga mig i sängen & längta efter den gosigaste & finaste pojken som kommer ramla in inatt

Sen fick jag hämta ut paket från H&M idag, insane va snyggt allt var, finare i verkligheten kan jag lova, fast den persikofärgade överdelen har jag haft galet länge så bara dom vita bikini trosorna som är ny på den bilden. Fjärde bilden är den sjukt snygga byxdressen jag pratat om. Jag är en glad tjej idag.

              
             
             




Kommentera inlägget här
Shopping 1 kommentar(er)
2011-04-07 · 22:47:04




  Ida

Den där byxdressen är så fin! Och bekinin med, snyggt att matcha med vita trosor!

2011-04-12 09:32:47 http://idasivertsson.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter