Running on empty

Torsdag i all ära
Det var krig när jag vakna ska jag tala om för er, vakna utan att klockan hade ringt, jag bah YEEES. Kolla klockan & den var 11.27? Fuck eller vad? Missat skolan & sovit i timmar, inte skit naaajs. Sms & missat samtal av Beckis "Haaallå?!Sover du?" Igår ställde jag inte ens klockan & somna med ljudlöst på mobilen, det kan ju inte bara inte ske... & min karl väckte mig inte ens när han åkte till jobett 06.00 & det brukar han göra, vad är det hära? Krig när min karl kommer hem, lätt. Får vell vara hemma & plugga på massa inlämningar ist, funkar lika bra det. Nu är det inte långt kvar, sen sommar & njutning.



                                 Tumblr_lj9l6wiaz11qin4bco1_500_large




Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-04-07 · 12:33:37







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter