The best part of me is you.

It's friday friday gotta get down on friday
Hur ljuvligt är det inte när ens dag fylls med kärlek, jag måste bara älska det. Morgonen skippar vi inte så skit intressant, men lyckades göra klart en hel fördjupning på ca 2 timmar idag, helt greeejt assså. Blev att kila ner på stan för att möta upp min underbara farmor hon ville köpa present åt min karl som fyller år imon, eller är ju ca 1 timme kvar nu bara. Gick och handla massa fint, även jag vart nöjd med mina presenter, thihi ooo så jag längtar tills imon folks.

Farmor bjöd på mat och vi hade det skit mysigt i solen. Sen fick jag pengar till att åka och handla massa mat och gott tills ikväll av min underbara farmor. Min karl hämta mig på WILLYS, vi fixa mat och har nu myst i soffan hela kvällen. Kan säga att denna fredag har varit galet bra, köpte även med mig blommor hem till min karl, dyra och snygga, hihi.. Han gillade dom starkt. Nu ska jag hoppa upp från soffan och fixa massa tills imon, kommer bli en kanon dag.

Mamma och pappa och bror ska hem till familjen järnberg imon för att fira min karl, så imon kommer det hända mycket, sen på söndag ska vi kika cup, hejja hejja. Nu ska jag pussa på min stora pojke innan jag ska fixa tills imon, kommer knappast kunna sova inna kl 02.00 idag känns det som. Godnatt på er ♥


För att jag älskar denna låt mer än ni kan ana

 



Kommentera inlägget här
Kärlek & Vänskap 0 kommentar(er)
2011-04-08 · 23:39:10







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter