New in // Höstskor

AFTON AFTON FÄNS.
Sista lektionen för dagen och det är Webbdesign. Idag är ingen bra dag, hatar folk, vet inte varföööööör, dålig dag. Ingen bra dag vill säga. Jag vill hem till min katt, jag vill vara med min pojkvän, jag vill vara med mina fina vänner. Buuh vilken kass dag att vakna upp till, kanske för att inte solen lyser tro?

Ska cykla och göra naglarna vid 18.00 sen hem och mysa. Kommer vell hem till 20.00 om det inte tar allt för lång tid med naglarna, det beror på vad jag vill ha på dem denna gång, ska klura på det tills senare. Men iaf, jag och baby åkte till Stockholm och myste i lördags, blev mat och shopping och roliga stunder. Jag älska den dagen, bara han och jag. Igår vakna jag upp i sängen med, Robin, Isac och Vegas. Isac fick sova med oss eftersom han skulle med mig ut på äventyr igår. Hade en fin dag ute i Vårvik och sen åkte mannen och jag hem till mormor och morfar och myste med systers lilla chihuahua.

Nya skorna jag köpte i Stockholm, helt underbara, bästa köpte på länge, jag är käääär!


   



Kommentera inlägget här
Shopping 2 kommentar(er)
2011-08-29 · 13:04:42




  alice

vilken affär kommer skorna ifrån?:)

2011-09-02 09:33:39
  Susanna

Dom kommer från skopunkten ifrån barkaby! :)

2011-09-02 12:23:40 http://sheownsit.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter