Måndag

HÄÄJ LOVERS & HATERS.

06.20 ringde klockan imorse, fixning och sen mot skolan som börja kl 09.00! Kl 09.20 var vi så gott som klara, bara att gå hem igen, men ist mötte jag upp min man på stan och vi åt frukost på Mcdonalds och sen in på Stadium för köpa golfbollar. Sen till Biltema, Systemet, Willys och Ica. Handla alkohol och kräftor m.m inför kräftskivan imorgon, träffa massa skönt folk, bli en bra kväll imorgon. Ska städa och fixa med allt idag så det är klart imorgon.

Har nyss laddat ner några filmer, blir mys i sängen och sen tacos och cips&dipp. Hoppas på att somna i skaplig tid så man blir pigg till morgondagen. Senare ska jag ta mig ut på en promenad, behöver lite frisk luft känner jag. Neejjee nu ska jag kila innan batteriet på datan tar slut, vill man ju inte, heehe. hääärå.

                                                      
                                                                               Just nu bilder, slitna jag och myskissen


                                                        
                                                        




Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-08-19 · 14:37:38







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter