Gårdageeeeeen!

Godmorgon fina ni! Fick veta igår mot kvällen att lägenheten inte skulle säljas i dagsläget då kvinnan sa att nått hade hänt på förmiddagen, hon har hållt på vela länge nu, måste va nått fel på henne, inte det minsta normal, så sökande efter ny lägenhet fortsätter. Man blir less men va ska man göra? Igår blev det övningsköra med mamma sen åkte vi och köpte en sallad och hem och kika på tomten är far till alla barnen, som planerat hamna jag hemma hos en mysig sak. Fortsatte kolla på tomten är far till alla barnen där, blev en konstig men bra natt. Ja det var väll min gårdag, hoppas er var fin, PUSSPUSSPUSS.


Ja såhär såg jag ut igår, min favorit till jeansväst en svart skönhet från Carlings och Dr denim jeans från Carlings, vitt linne H&M. Ahh det var nog allt jag bärde på min kropp, + Bh&trosor men det skippar vi! En outfit jag trivs som bäst med, helt klart! Nej nu ska jag göra denna fredag till nått bra, hejdå!


                         



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2011-12-16 · 11:22:47







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter