Helgen

Ja lever, typ! Tar det lite snabbt va som hänt i helgen. I fredags var man barnvak, pizza, film och massa mys i soffan. Lördagen var tänkt att gå på Petras sexfest men så blev inte fallet, hamna på mustasch fest hemma hos Repenning. Mycke folk och en härlig och trevlig kväll. Vakna upp och mådde skit i söndags, så låg i sängen till ca 13.00, upp och fixa mig innan Repenning och Sofia hämta upp mig, affären och handla sen hem till Repenning och städa efter gårdagen, fyfan såg ut som ett jävla helvete, snuskigt hur det kan bli, men lite städning fixa det. En del av kvällen va kaos igår, menmen.

Efter städning hos Repenning så åkte jag och Sofia hem till henne och spela bingolotto med Snocke och Kalle. Baka egen pizza och kolla tv. Det var helgen lite snabbt, sjukt mycket mera jag vill skriva men ähhh allt ska man inte nämna som sagt. Hamna hemma i sängen för massa mys innan man somna och idag mår min mage skit, värker och värker. Tur man börjar 10.00 så det finns tid att vila och känna om man ska ta sig upp eller sjunka ner i sängen och sova bort smärtan.


Tumblr_lcq7crkrmg1qegr0do1_500_large



Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-12-19 · 06:33:11







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter