Nya naglar

Kväller! Nyss fått i mig dagens första mat & klockan är 22.49? Inte bra! Legat & lata mig i sängen till 15.00 sen in i dushen och fixa mig inna jag skulle fixa naglarna vid 17.00, fanns ingen tid i mellan att äta, sen va jag klar vid 19.00 & då bär det av till Bomhus & fira Isac, blev fika, men inge mat? Så for vi hem vid 22.00 så nyss lagat & fått i mig mat. Aldrig vart hungrigare, men nuså mätt & belåten. Ska krypa ner i sängen & mysa med min tissetass & försöka sova.

Alltid lika nöjd när Emma är klar med mina naglar, va verkligen överlycklig att få göra om dom nu igen. & grattis till världens sötaste och finaste dotter ni fått, så liten att jag dog nästan. Super nöjd, & att jag valde att hon skulle måla söta rosetter på naglarna ångrar jag inte alls, mycket finare i verkligheten.

                                                                                                                    


                                     

                                     




Kommentera inlägget här
Shopping 0 kommentar(er)
2011-12-13 · 22:59:59







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter