13:e December

Morning! Vakna för inte så längesen, ska få i mig frukost sen kommer mamma och det blir övningsköra lite innan jag ska åka och fixa nya naglar. Den här dagen har jag LÄNGTAT efter, få nya fina naglar, älskar! Sen bär det iväg till bomhus och fira Isac, mysmys! Nu ska det fixas lite innan allt händer och man måste stressa! 13:e december idag, Lucia? Och en väldigt speciell dag för mig? Fast inte lika mycket känslig som förr, jag klarar dagen utan att tänka tillbaka så mycket, stort steeeeeg! Haha jag är bra knas ibland men alltid "vår dag" så visst tänker man lite. Men nu ska jag lägga ner datan och inte pilla på den mera! PUUSS finaste ni ♥

  

                                      Tumblr_lw4wm8qc8s1qdfcgso1_500_large



Kommentera inlägget här
Tankar & funderingar 0 kommentar(er)
2011-12-13 · 11:30:57







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter