Like a drug i took the walk back to your door

Godkväll fina & söta ni! En mycket skön och fin tisdag. Träffat mina fina tjejer och haft det massa mys, men fick en mindre fin sak med posten idag, min telefonräkning, tacka gudarna att mamma och pappa inte öppna den, smsar på tok för mycket ser jag, blir så när man har trevligt folk att prata med, menmen!
 
Skulle fara iväg till Sandviken idag men blev icke så, blev massa snack hemma och tv. Imorgon blir det skolan och sen hämta ut min nyårsklänning, tvättstugan och mer vet jag inte vad som händer? Sjukt att det bara är 4 dagar kvar till jul och har noll julkänsla, men kommer nog.

 Ni får två bilder på mig och min kärlek, tagna från idag!




Kommentera inlägget här
Kärlek & Vänskap 0 kommentar(er)
2011-12-21 · 00:11:36







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter