Helgen

Godkväll, jag lever! Bara vart en helg fylld med massa trevligheter så datan har inte funnits i min tanke och det menas inge skrivande. Men nusssååå!

Fredag: Bowling och firande av Sandra! Åkte och gymma med Sofia och sen hem och städa innan tjejerna kom och det blev dricka hära innan taxin körde oss ner på stan, mötte upp ett gäng killar som var redo för en match i bowling och det var sjukt va alla var taggade. Jag är så stolt, galet stolt över att jag vann över ALLA 9 st, med poäng jag kunde drömma om, 9 st strikar, va galet gald, sen sluta kvällen med mysigt sällskap! Helt perfekt start på helgen.

Lördag: Lördagen bjöd på massa mys på morgonen innan jag skulle ta och röra på mig till stan och kika lite. Hem och fixa lite mat inna jag skulle fixa mig och mamma körde mig till Mathilda, vi satt hemma med hennes familj lite innan det var dax att åka hem till David Brox för att fira hans 20 års dag! Jag och Mathilda och killarna hade det trevligt med massa snack, spel och vette allt som hände där hemma, sen taxi ner på slick och dansa och träffa härliga människor, kvällen var ju lite mer annorlunda än vanligt, shots, drink, vara bärstöd? hahah! Sluta med att Per följde mig hem, snäll som han var! Sen tog han taxi hem och jag kröp ner i sängen frussen och yr i skallen. Helt bra kväll, bara massa roligheter och fina människor, precis så det ska vara!

Söndag: Vakna upp, ville inte ens visa mig ute idag, gömma mig, så illa va det! Men tillslut vid 13.00 hoppa jag in i duschen sen åkte jag, mamma, pappa och syter hem till farmor och hälsa på henne och ove i deras nya lya i stan, sjukt fint, ville flytta in direkt! Massa mys innan det bärde av till Tennstopet med familjen för god mat, sen iväg med herren och storhandla lite och sen mys i soffan hela kvällen. Ja det var väll min helg, bra och mysig, även galen och lite annorlunda!



                                  

                                        Tumblr_luzjufynin1qid73lo1_500_large



Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-12-04 · 23:19:53







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter